BARAN

BARAN
Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel şey yoktu. İnsanı insan eden hayal etmekti." Sait Faik Abasıyanık
YOLCULUK / CAHİT KÜLEBİ Gideceksin buralardan gün gelecek Yavaş yavaş kaybolacak bindiğin tren Eriyen karlar gibi içinden Bütün sıkıntıların akıp gidecek Bağdaş kuracaksın bir tahta sıranın üstüne Yolculara merhaba diyerek Ardın sıra kaçan kırları seyrederek Coğrafya derslerini hatırlayacaksın yine Adını bilmediğin nehirlerden geçerek Bir dikili ağacın bile yok yeryüzünde Ama bir memleketin var sevilecek Eriyen karlar gibi içinden Bütün sıkıntıların akıp gidecek Ağlamayacak kimse ardından, gülmeyecek
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem. Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin, anlatılmaz. Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam; seni özlediğim içindir. Beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni; seni özlediğim içindir. Yaşıyorsam; içimde umut varsa, yine seni özlediğim içindir. Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki! "Ümit Yaşar Oğuzcan"
Sığındığın limanlar unutturamaz beni! Ben senin yüreğinde en büyük fırtınayım.. Attila İlhan
"kimseye bir şey söylemedim ama bir daha gelmedi ne sevgi, ne nefret, ne önceleri bir şey duymadım sadece gelsin istedim uyanık bekledim gelsin istedim ama bir daha gelmedi..." Edip Cansever
"baloncuyu da, çok balonu olduğu için dünyanın en mutlu insanı sanırdım." Muzaffer İzgü