Özlemin buruk bir tadı var,
hele seni özlemenin.
Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem.
Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin, anlatılmaz.
Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam;
seni özlediğim içindir.
Beklemenin korkunç zehri öldürmüyorsa beni;
seni özlediğim içindir.
Yaşıyorsam;
içimde umut varsa,
yine seni özlediğim içindir.
Seni bunca özlemesem;
bunca sevemezdim ki!
"Ümit Yaşar Oğuzcan"