BARANSEL

BARANSEL
@baransel_
𝕯𝕭𝖀/𝕻𝕬𝕽𝕬𝕸𝕰𝕯𝕴𝕮 "-Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı. -Kitabın bütün sayfalarını çevirdim, ona rastlamadım. -Belki de kitaptır umut."
Mağlup mu desem, mahçup mu? Ama ikisi de değil. Ben garip, sen güzel, dünya mutlu.. Öyle tuhafım bu akşamüstü.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
🍂 Senden başkasını seven delidir. Xalxalok🐞
Ötesi yok işte, Ben bu kadarım; Sıksanız iki damla, Kırsanız iki parça..
🍁Her şey yitip gidiyor; evvelâ şiir, sonra uyku, sonra gün ve sonra gün içinde ve gecede daha ne varsa.
Mona Roza'ya yazdığı mektubu şöyle bitiriyordu Sezai Karakoç; "Beni çıkardığında anlamın bozulmuyorsa, bundan böyle ayrı yazılalım."