BARANSEL

BARANSEL
@baransel_
𝕯𝕭𝖀/𝕻𝕬𝕽𝕬𝕸𝕰𝕯𝕴𝕮 "-Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı. -Kitabın bütün sayfalarını çevirdim, ona rastlamadım. -Belki de kitaptır umut."
Çünkü insan sadece inandığı ve sevdiği şey uğrunda kavga eder. Bu tecrübeyle sabittir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gelecek nesiller tarafından alkışlanmış, fakat o gün için taşa tutulmuş kimseler çoktur.
Yaşama hakkın, mücadele gücün kadardır.
''- Xururuca! + Ne var? - Ağlamak kötü bir şey mi? + Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum, bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes...''
"Pek çok kişinin hiç hak etmediği halde göklere çıkarıldığına tanık oluyorum.."