BARANSEL

BARANSEL
@baransel_
𝕯𝕭𝖀/𝕻𝕬𝕽𝕬𝕸𝕰𝕯𝕴𝕮 "-Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı. -Kitabın bütün sayfalarını çevirdim, ona rastlamadım. -Belki de kitaptır umut."
Uzaklık iyidir, uzaklık ayrılık değildir, uzaklık yeniden kavuşmak için özlemdir.❀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gönül almak zor şeydi ve gönül vermek daha zor. Amma gönül vermeyi bilenlerdi gönül alabilenler."🌙
Çünkü insan sadece inandığı ve sevdiği şey uğrunda kavga eder. Bu tecrübeyle sabittir...
Gelecek nesiller tarafından alkışlanmış, fakat o gün için taşa tutulmuş kimseler çoktur.
Yaşama hakkın, mücadele gücün kadardır.