barış çelik

barış çelik
@baris34
Karşı tarafa empati kura bildiğin katar akıllısın ...
İnsanlar acıları anlatmasada Gözleri , gülüşleri anlatır acıları
Reklam
Nasıl olur bilmiyorum ama böylede olmamalıydı
Biraz vicdan, biraz bahar Biraz yağmur, biraz hayal Birkaç kitap , çokça umut Herkese iyi gelir
Elimizde sadece ağıtlar kalır , Gidenlerin ardından dökülen gözyaşı misali...
Hane demem o ki , Herkesin harcı değildir. Sevda
Reklam