Ortak paydanın 'kitap' olduğu platformda arkadaşlarımızın hesaplarının _hayat görüşleri doğrultusundaki paylaşımlarından dolayı_ askıya alınması çok üzücü.Okuduğumuz,sözlerini paylaştığımız aydınların,yazarların yansıması bu olamaz. 1000kitap dahi yaşadığımız çağdaki otoriter yönetimlerden böylesine olumsuz etkilenebiliyorsa kitaplara daha sıkı sıkıya sarılmalıyız demek ki. Ben Funda Hanım ve Meltem Hanım'ın(aynı nedenle hesabı askıya alınan başka arkadaşım var mı bilmiyorum) salt siyasi görüşlerini yazmak amacıyla siteyi kullandıkları gerekçesini kesinlikle reddediyorum.Bu siteye düşünsel anlamda değer kattıklarını düşünüyor ve bu hatadan en kısa zamanda dönülmesini diliyorum.