Şuan hayatımın evresindeyim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, birazda yoruldum sanki olmamasında bir hayır vardır diye diye çürüdüm gitti artık burada. Her seferinde kendimi bu noktada bulmaktan sıkıldım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birinin yüreğinde adımın olmasını da istiyorum,
Birinin avuç izlerinin yolunda durmak,
Tutmak,
Ona bakarak sözler vermek,
Onunla güzel olan ne varsa yaşamak istiyorum,
Ona kaçmak, onunla varolmak...