Başak

Başak
@basak006
Kitaplar diyorum azizim onlardan iyi dost yok bu hayatta.
"Bak bunu sakın unutma; her gözünü kapayan uyumaz, her veda eden de gitmiş sayılmaz."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dayan, her şey çok güzel olacak. 🕊🍃
Haniii bilmeyenler der ya: "Hayat sana güzel.." Hayat sana güzel denilen adamların kaleminden okudun varsay sen. Biz birbirimizi tanırız...
Gidenin anlamsızlığı kalanın ahında saklı.. 🕊
10/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Sen de anlatma beni kimseye. Çünkü birine içini dökmek ona yaralarını göstermektir unutma. Unutulmaya yüz tutmuş izlerimi başkalarında hatırlamaya çalışma. Kimseyi benim yerime koyma. Başkalarını birbirimizin yerine koyarsak önce kendimize ihanet etmiş oluruz. Başkalarında birbirimizi ararsak kendimizden çok o bulduklarımıza yazık ederiz. Ben ne geçmişimde yer etmiş olan seni, ne de geleceğimde olmayacak olan seni unuturum. Rabb'ime sığındıkça anılarımıza sahip çıkacak gücü de bulurum.
SimruKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20174,088 okunma