Ebra Başak

Ebra Başak
@basakebra
~"Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak.Unutma; aynı gökyüzü altında,bir direniştir yaşamak."
Öğrenci
Lise
Van/Edremit
Van/Edremit, 7 Temmuz 2007
1 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
“Herkes” dedi, merak içinde, ölümden sonra hayat var mı diye. Boşuna düşünürler, sanki hayat varmış gibi ölümden önce... ~Teoman-Fahişe~