Ebra Başak

Ebra Başak
@basakebra
~"Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak.Unutma; aynı gökyüzü altında,bir direniştir yaşamak."
Öğrenci
Lise
Van/Edremit
Van/Edremit, 7 Temmuz 2007
1 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
"Beklemekten vazgeçme sakın.O gemi bir gün gelecek."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel günler çabuk geçer,içimiz hep bir hoşçakal ülkesi'
Olmuyor değil mi?Size acı veren hiçbir şeyi bir kenara bırakamıyorsunuz!
Kefenin cebi olsa,resmini koyardım.
Sonra boşver dersin. Bırak kim ne düşünürse düşünsün...°