Ebra Başak

Ebra Başak
@basakebra
~"Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak.Unutma; aynı gökyüzü altında,bir direniştir yaşamak."
Öğrenci
Lise
Van/Edremit
Van/Edremit, 7 Temmuz 2007
1 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Kime nasıl anlatayım,yanımdayken bir o kadar da uzak olduğunu...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Gelmem dediğime bakma. Eğer geliyorsam Eğer gideceksem Bırakma..."
Kirpiklerini kıskanasım geliyor,mesela gözlerine benden daha yakın diye...
“Herkes” dedi, merak içinde, ölümden sonra hayat var mı diye. Boşuna düşünürler, sanki hayat varmış gibi ölümden önce... ~Teoman-Fahişe~