Kitabın konusunu ilk duyduğum andan beri okumak için sabırsızlanıyordum. Büyük veya küçük bütün pişmanlıklarımda kurduğum cümle hep benzerdi: Ya ... yapsaydım/yapmasaydım ne olurdu? Okurken de pişmanlıklarımı tekrardan hatırladım. Kitabın içinde kendimden çok fazla parça buldum. Hayatımın bir çok evresinde aklıma gelecek ve belki de seçimlerimin sunduğu hayatı daha çok sevmeye teşvik edecektir.