" Bir varlığın,kendini yaratmışlığından dolayı değil de başkalarıyla kıyas üzerinden üstün zannetmesinden daha büyük bir hata yoktur."Üstünlüğümüz var olduğumuzdan ötürüdür . Başka varlıklara nispetle değil.Var olduğum için üstünüm,kıyasla değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sonra madem insan kal adında bir beladır
İnsan dalgın bir belgedir kendisiyle hayat arasında
neden eve dönmekten ibarettir hayat
neden bazen simsiyah bir doğruyla denilir