Başak Sevinç

Başak Sevinç
@basaksevinc
Öğrenci mi ?
" Bir varlığın,kendini yaratmışlığından dolayı değil de başkalarıyla kıyas üzerinden üstün zannetmesinden daha büyük bir hata yoktur."Üstünlüğümüz var olduğumuzdan ötürüdür . Başka varlıklara nispetle değil.Var olduğum için üstünüm,kıyasla değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kemiklerime bile geçiyor dünyanın ağrısı. Dünyanın neresi ağrıyor, bir bilebilsem bunu.
Ben artık korkmuyorum, her şeyde bir hikmet var Gecenin sonu seher, kışın sonunda bahar. Belki de bir bahçeyi müjdeliyor şu duvar,
sonra madem insan kal adında bir beladır İnsan dalgın bir belgedir kendisiyle hayat arasında neden eve dönmekten ibarettir hayat neden bazen simsiyah bir doğruyla denilir
Söyle bana hindiba Sen nasıl bu kadar sevda hecesi Sen nasıl bu kadar hayal incesi Sen nasıl bu kadar mutluluk çağı Sen nasıl bu kadar tarih öncesi