Üstümde biriken o tozlanmış, kokuşmuş duyguların yoğunluğundan silkinip kalkmayı başardım sanırım.
Okumaya bi başlamak devamını getirmekle sonuçlandı. Aylardır okuyamadığım 2 kitabı bitirip, üçüncüsünde de oldukça ilerlemeyi başardım sonunda!!!
Okumaya yeniden başlamak iyi geldi. Mutlu ve dinç hissettirdi.