Kaçtım. Ey büyücü kadınlar, ey mutsuzluk, ey kin, size emanet edildi hazinem. Her insancıl umudu usumdan silip atmayı başardım. Boğazlamak için onu yırtıcı bir hayvan sessizliğiyle her kıvanca saldırdım. Cellatları çağırdım ölürken tüfeklerinin dipçiğini dişlemek için. Afetleri çağırdım kumla, kanla boğulmak için. Tek tanrımdı mutsuzluk. Çamurlara uzandım. Suç güneşinde kurulandım. Deliliğe yaman bir oyun oynadım. Arthur Rimbaud
En sıcak dönemde hasta olmayı başardım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
No.1
Acımadın gözlerime beni sellere bıraktın Sensiz sarhoş gecelere beni ellere bıraktın Nefreti içimden sildim ve sevmeyi başardım No.1 Ellere Bıraktın
Müzik
BRONZ SERİSİ TAMAMLANDI
6 kitaplık seriyi sonun da tamamladık. Yazarın final kitabını yakında geleceğini duyunca mayıs ayında seriye başlamıştım. Final de spoi yemeden tamamlamak içinde acele ediyordum. Başardım da. Spoisiz bir şekilde kitabı bitirdim. 📖👍 Final beni memnun etti açıkçası hele günlük kısmı da çok güzeldi. Yazar kurduğu dünya ve karakterleri iyi işlenmişti. Kitap tasarımları kartlar da seride mükemmel bir.şekilde uyuyordu. Bir de finalle beraber boyalı bir set de gelmişti. Malesef önceden serinin 5 kitabına sahip olduğum için alamadım.🤭😅 Kitapda serisinin sonunda keşke isimleri geçen o kartlardan bir koca poster olsa idi demiştim anlamları resimleri ile. Önemliler kutuda bize çıktı gerisi sadece paragraflar duyduk.Yada tüm seri kitaplarında kitap arkasında olsa oda olurdu. Onun dışında güzel bir seri idi. Bronz 6
1000Kitap
Hayırlı Cum’â’lar.
‘Başardım’ deme, ‘Allah, beni muvaffak kıldı’ de. ‘Doğru yaptım’ deme, ‘Allah bana doğru yaptırdı’ de. ‘Kazandım’ deme, ‘Allah bana rızık verdi’ de.
Alıntı
Ablama :(
Haziran artık benim için yazın başlangıcı değil. Takvim her bu aya döndüğünde içimde bir yer sessizce kararıyor. İnsan bazı tarihleri unutamıyor. Unutmak istemediğinden değil; hayat o tarihten sonra aynı kalmadığından... Bir yıl oldu. Koca bir yıl boyunca seni özlememeyi öğrenemedim. Bazı günler güçlü görünmeyi başardım, bazı günlerse yokluğunun ağırlığı omuzlarıma çöktü. Hayat devam etti deniyor ama bazı kayıplarda insanın bir parçası olduğu yerde kalıyor. Haziran bende artık eksiklik demek. Yarım kalmış cümleler demek. Bir daha duyulamayacak bir sesin özlemi demek. Sana söyleyemediğim şeyler, birlikte yaşayamadığımız günler, paylaşamadığımız sevinçler içimde bir yerde duruyor. Bazen kalabalıkların içinde, bazen gecenin en sessiz anında aynı düşünce gelip yanıma oturuyor: "Keşke burada olsaydın." Geçen zaman seni benden uzaklaştırmadı. Sadece sana olan özlemimin ne kadar derin olduğunu öğretti. Bu haziran da zor geçiyor ablam. Ama seni sevmenin, seni özlemenin ve seni dualarımda yaşatmanın sonu yok. 30 Haziran... Bazı ayrılıklar takvimde bir gün değil, insanın ömründe bir mevsim bırakıyor.