”Kısa bir kaçamak yapmışımdır dünyama. Kendi yazdığım senaryonun bir parçası oluvermişindir. Bazen bir Ortaçağ prensesi, bazen sıradan bir Anadolu kadını, bazen de haşarı bir genç kız vardır karşında. Ama sen bunları nereden bileceksin ki?”
Neden bitti biliyor musun?
İnanmaya gücüm kalmadığı için bitti. İncittiğin yerler daha geçmedi diye bitti.Senden vazgeçmem sandığın için bitti.Uğruna gösterdiğim sabrı anlamadığın için bitti .
Zerre kadar değişmeyeceğin için bitti."SEVİYORUM"dediğin ,ama sevginin uğruna hiçbir şey yapmadığın için bitti. Evet bitti.
Zor oldu ama bitti.