Puanım : 10/10
.
Gerçekten çok beğendiğim bir kitap 3-4 günde bitirdim yanlış hatırlamıyorsam. Sonunu hiç beklemiyordum baya heyecanlanmıştım sonunu okumadan önce. Bazı yerlerde kahkaha attım bazı yerlerde hıçkıra hıçkıra ağladığım muhteşem bir kitap.
Yağız fav karakterimsin çocuk