Beni rs den kurtaran o kitap...
Öncelikle bu kitabı okumadan önce Bir Kabusa Dalmak ve Bir Kâbusa Uyanmak sersini okumanış olmanız lazım. Çok fazla büyük spoiler yersiniz. Şu an yazacağım incelemede dahil.
Uyarımı yaptığıma göre başlıyorummmmm
Bu kitapda Miray ve Büyücü Kadın'ın hikayesini okuyoruz.
Zaten seri boyunca Miray karakterini hep okumak istemiştim ve kitabın çıktığını duyunca inanılmaz mutlu oldum. Miray ve Büyücü Kadın'ı daha çok anladığım bu kitap tam çerezlikti. Kafa dağıtmalık.
Ve arkadaşlar Serhat Aslan diyorum :') adam yüren yeşil bayrak resmen. Miray'a olan aşkı o kadar güzeldi ki onları okumak içimi pır pır etti. Miray'in herşey rağmen başarması beni gururlandırdı.
Miray'ın ve Büyücü Kadının konuşmalarını okurken o kadar eğlendim ki. slndlsnek
R. Ayça Kavraz diline diyecek laf yok. Çok akıcı yazıyor ve asla sıkmıyor.
Seveceğinize eminim <3
İyi okumalar dostlarımm
Ay inceleme yazmayı özlemişim jssknslsj
başlıyorummmmm
Kitabın konusundan bahsedecek olursam eğer...
Bir Kar Küresi var sadece oyuncu,yönetmen vs yaşadığı birde kar küresinin dışı var ve Kar Küresinde içinde yaşanan herşeyi tüm dünya izliyor. Ana karakterimiz Chobahm yönetmrn hayali olma kurar ve aynı zamanda herkesin sevdiği aynı zamanda ikiz kadar benzerliği olan Haeri hayranıdır. Chobahma için sunulan bir fırsat hayatını değiştiriyor ve gerçeklerle yüzleşiyor.
Yorumum gelecek olursam
Her yaşa uygun diyebilirim.
Ben kitaba daha büyük beklentilerle başladım ama sanırım ben fazla büyütmüşüm pek düşündüğüm gibi değildi. Şaşırtıcı mıydı evet kesinlikle ama yinede bilemiyorum pek düşündüğüm gibi değildi.
Buna rağmen orta sayfalarda sayfa çevirerek ne kadar hızlı aktığını söylebilirim oldukça akıcı. Ana karakteri sevmem bu kitabı sevmemin en büyük artısı. Buna rağmen 2. kitabı alıp okuyacağım.
Kötü diyemem ama herkesin düşüncesi farklı. Yinede önereceğim bir kitap.
İyi okumalar️
SnowglobeSoyoung Park · Yuzu Kitap · 2024342 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaaap mükemmeldi ilk sayfalar sıkıcıydı fakat bir süre sonra acayip sarıyor Kuzey ı çok sevdim en sevdiğim karakterlerden şerefe bazı yerlerde sinir olmuştum ama seviyorum kitabın şunu acayip iyi bittiği için şimdi ikinci kitaba başlıyorummmmm alıntı varsa paylaşırımmmmm görüşurzzz