ggio

ggio
@basquia
kaç çocuk yazgınızı okur bir ömür, kaç anne doğurur sizi, kaç anne rüyanızı ölür
DÜĞÜM Adamlar sarkık yüzleriyle derin bir geceden indiler Tenha evlerden büyüyüp gelen bir ağrıydı duruşları. Adamlar sabahlara dek her yıldıza bir sigara içtiler İç geçiren bir pencere. Yaprakların ayini. Dem çeken kaldırımlar. Güneşin konuşmaya başladığı saatlerde, kekeme Her kapısı yalnızlık kusan bir kente hece hece düştüler. Gecenin kâğıdında gözyaşının mürekkebi Herkes kendi uçurumuna bir taş atıyor. -Şimdi binlerce ayrılık çatılarda kuşlar- Yola değil, suya değil, göğe değil Ah benim kirpik kirpik eşiklere gömülen annem... Adamlar kopup ana rahminden gurbeti kurdular.
Sayfa 165·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben o zamanlar bütün babaları susar sanırdım. Yalnızca gaz lambasıyla konuşan bir diş gıcırtısıydı babam.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Her şey bu dünyada olur. Ve bir gün mezarlarda yalnız yatarız.
Sayfa 131·Kitabı okudu
"Bana geleni kabul ediyorum sadece, pencereme konan bir kuşu karşılar gibi. Ama biliyorum ki konuğumun kanatları vardır ve birazdan uçacaktır. Ümitsizlikten doğan bir boyun eğiş bu, hazin bir tadı var." H.F. Amiel
Sayfa 127·Kitabı okudu
12/ "Her şey kötü biter Yoksa bitmezdi" Acıyı azaltmıyor doğruluğu.
Sayfa 125·Kitabı okudu