"Hiç değişmeyen başka bir şey de birilerinin başka insanların felaketinden faydalanmasıdır..."
Deprem bölgesinde yaşayan biri olarak bunu okuyunca aklıma direkt yaşadıklarımız geldi, battaniyeleri parayla satanlar, isim vermeyeyim! çadırı parayla satanlar ve dahası..
"İnsanların neler yapabileceği önceden asla bilinmez, beklemek, zamana zaman tanımak gerekir, hükmeden zamandır, zaman kumar masasının diğer tarafındaki oyuncudur ve iskambil kağıtlarının tümü onun elindedir, bize düşense kendi hayatımız karşılığında kartları tahmin etmektir"
"Ölmek zorunda olduğumuz düşüncesi bize o kadar acı veriyor ki, dedi doktorun karısı, hep ölüler için bahaneler bulmaya çalışıyoruz, sanki peşinen sıra bize geldiğinde bizi de affetmelerini ister gibiyiz"