📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kediler hem sevimli hem vahşi. Kedi fobim olmasaydı kedilerle hayat daha kolay olabilirdi. Öte yandan şükrediyorum. Kedi görünce kaçacak seviye korkum her konuda olmuyor. En çok kedi sürüsüne yemek vermek beni ürkütüyor çünkü o an çok saldırgan gibi geliyorlar. Ama daha önce yaptım. Yine de kedi fobim aynı. Hala kedinin kişiliğine bağlı olarak kafasına dokunup çekiyorum. Özellikle bir kedinin sürtünmesi hoşuma gitmiyor. Hiç bir kediyi kucağıma almadım ve alamam. Aslında bütün hayvanlara karşı bu durum var. Nedeni de yok. Doğuştan hayvan fobim var. Kedilerle oyun oynamayı denedim. Öte yandan kedi varsa benden uzak olsun diye yemek vermek, takip etmek çok yorucu. Bir kediyle misafirli evde yatmak zorunda da kaldım. Tam olarak kedi benim üstümdeki battaniye yatmıştı. Çevremde ayin yapar gibi dönüyordu. Uyku en savunmasız anım. Bu yüzden günlerce o kediyi takip ederek az uyudum.