Dosto batu

Dostoyevski'nin bir romanının içinde yaşıyor gibiyiz.Hava gri ve soğuk.İnsanlar mutsuz...
Reklam
Olduğu gibi görünmeliydi insan.
Akıllı ve zeki insanlar var neyse ki...
Samanlıkta iğne aramak daha kolay...
“Kaldı ki burası dünya. Burada bir şeyler hep yarım kalacak.”
Reklam