Dalgınım biraz. Gözlerim hep uzakta.Hep bir şeyler arıyorlar ama bulamıyorlar.Dargınım da biraz.İyi gitmeyen bunca şeye çok dargınım.Göğsümde bir özlem var. Ne nefes aldırıyor ne hareket ettiriyor.İyiyim diyemeyecek kadar kötü,kötüyüm diyemeyecek kadar iyiyim aslında. Bilmiyorum.