Bayan Fuzuli

Bayan Fuzuli
@bayanfuzuli
Hüzünlü değilim,mizacım böyle.
Ben de dışardan kendime baksam inanmazdım içimde senin gibi bir derdin sızladığına.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutmak istedim, olmadı. Özlemek istemedim, o da olmadı.
Alıntı
Dalgınım biraz. Gözlerim hep uzakta.Hep bir şeyler arıyorlar ama bulamıyorlar.Dargınım da biraz.İyi gitmeyen bunca şeye çok dargınım.Göğsümde bir özlem var. Ne nefes aldırıyor ne hareket ettiriyor.İyiyim diyemeyecek kadar kötü,kötüyüm diyemeyecek kadar iyiyim aslında. Bilmiyorum.
Alıntı
Ne kötü, bulamamak, yaşayacak bir şey.
Alıntı
Şâirin; “gönlümdeki fırtına dindi, dindi; ama bütün çiçeklerim telef oldu” dediği dizeyi hiç anlamamış ve yaşamamış olmayı dilerdim…
Alıntı