Bayan Fuzuli

Bayan Fuzuli
@bayanfuzuli
Hüzünlü değilim,mizacım böyle.
İnsan, diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor... Herkesten ve her şeyden...
Reklam
Belki de kırgınlığım kendime.
Çabalıyorum olmuyor daha çok çabalıyorum olmuyor bari sabredeyim diyorum olmuyor çabalamıyorum olmuyor boşveriyorum olmuyor ben bu hayata olduramamak için gelmişim. Ben ne yapsam da olmayacak, benlik bir şey kalmamış vazgeçişi.
Bir düş gibiymiş sanki her şey. şimdi burada böylece hiç göremezken önümü içimde yankılanıyor, bir düş gibiymiş sanki her şey.
"Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim.”
Reklam