İnsan, diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan. Susuyor ve sustukça biriktiriyor ve sonra ya içindekileri haykırıyor ya da sessizce uzaklaşıyor... Herkesten ve her şeyden...
Çabalıyorum olmuyor daha çok çabalıyorum olmuyor bari sabredeyim diyorum olmuyor çabalamıyorum olmuyor boşveriyorum olmuyor ben bu hayata olduramamak için gelmişim. Ben ne yapsam da olmayacak, benlik bir şey kalmamış vazgeçişi.