Bayan Fuzuli

Bayan Fuzuli
@bayanfuzuli
Hüzünlü değilim,mizacım böyle.
Onsuz yaşamayı düşünemediğin birisine nasıl veda edebilirsin? hoşçakal demedim. hiçbir şey demedim. sadece yürüyüp gittim. o gecenin sonunda karşıdan karşıya geçmek için en uzun yolu seçtim.
Alıntı
Reklam
Yüz yerde yüz yaram var, el sanır ki sağ gezerim.
Alıntı
Bu hikaye hiç bitmeyecek ama devam da etmeyecek. Ne unutacağım seni, ne tekrardan kavuşacağım sana. Bir yerlerde adın geçtiğinde, hep aynı sızıyla hatırlayacağım.
Alıntı
Seni unutma fikri bile, sana kavuşma umuduna bağlanıyor içimde. Senden kaçış varsa bile kurtuluş yok.
Alıntı
Koştum. Aramızda on metre ya var ya yoktu, aramızda on yıl ya vardı ya yoktu, aramızda on kişi ya var ya yoktu, aramız ya var ya yoktu, aramız yok oldu.
Alıntı
Reklam