Faika Eskici

Özdeğerim parlıyor!
Bugün gymde hocam dedi ki: Kendini kimseyle mukayese etme, sen olduğun halinle çok iyisin. Demek ki herkes yürüyüş bandına çıkıyor diye özenmeye gerek yokmuş. Konu yürüyüş bandı değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlgi arayışı finale erdiğinde insan kendisiyle karşılaşıyormuş meğer :)
Hiç kimseye kendini hatırlatmana gerek yok. Kendin ol, bu yeterli
mikro denemeler
open.spotify.com/show/7LuctenUJY... Burada böyle link paylaşılıyor mu bilmiyorum ama benim taze mikro podcastlerim, sesimi duymak isterseniz falan :D
İlgisizliğimiz ilgiyi çağırır