Abartılma konusuna katılıyorum fakat kitabın kişisel gelişim kitabı olma yönünde bir temada işlendiğini düşünmüyorum. Kitapları etiketler altında incelemek yerine yazarın perspektifinden bakabilmeyi denersek çok da anlam yüklememek gerektiğini fark edebiliriz bence ☺️