yagmur

Amatör ve mini bir yorum
10/10
·376 syf.··
2025 4. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 13 Şubat 2025 03:29
Bu benim ilk kitap yorumum … Öncelikle bu kitabı 1 gün dolmadan bitirdiğimi söylemek istiyorum. Kitabı elinize aldığınızda zaten akıp gittiğini göreceksiniz, her sayfa bir sonraki sayfayı merak ettiriyor ve sonra bakmışsınız kitap bitmiş… Sadie trajik bir olay yaşıyor ama bu trajik olay o farketmeden onun hayatını baştan sona değiştiriyor. Yıllardır gördüğünü ve doğru olduğunu sanıp sapmadığı birçok şeyi bu trajediden sonra anlamaya başlıyor. Aşık oluyor , doğrularını değiştiriyor ve bu zamana kadar hiç yapmadığı bir şeyi yapıyor: yardım alıyor. Anlıyorum ki, başımıza gelen “kötü” diye adlandırdığımız bazı şeyler bizi bambaşka yollara götürebiliyor; hayata bakış açımızı değiştirebiliyor, kendimizi tanımamızı sağlayabiliyor, bazen hayatımızın altının üstünden daha iyi olabileceğini gösterebiliyor bize… Düşüncelerimi tam olarak toplayamadım burada ama umarım hislerimi anlatabilmişimdir.
Merhaba YabancıKatherine Center · Artemis Yayınları · 2024274 okunma