Her zaman şöyle bir teorim vardır: insanlar hayatımıza en çok ihtiyaç duyduğumuzda girerler.
Onları beklediğimizde ya da zorladığımızda değil,hayır, evren onlara ihtiyaç duyduğumuzu bildiğinde gelirler.
Hepimiz birbirimize bağlıyız. Bir düğümden başlayarak giderek büyüyen bir zinciri oluşturuyoruz. ‘Bir gün’ diyerek insanlarla bağlantı kuracağınız doğru zamanın gelmesini bekleseniz bile bu gerçekleşmeyebilir. Ancak çeşitli yerlerde bulunup farklı insanlarla konuştukça gördüğünüz şeylerle, işlerin yoluna gireceğine dair gücü kendinizde bulduğunuz noktada ‘bir gün' dediginiz şey yarın'a dönüşebilir.Bence önemli olan kaderin zamanlamasını kaçırmamak