Kitabın sonuna gelince Raif e o kadar öfke duyuyorsunuz ki..Bu öfke ile ona mektup yazmıştım her şeyin bambaşka olabileceğini gösterebilmek için..Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
Kitap asıl değerli olanın özveri ile yaptığımız işlerin olduğunu anlatmak istemiş. Bazı düşüncelerimize körü körüne bağlanınca önümüzde ki gerçekleri göremeyiz..