Ah canım Masumiyet Müzesi... Okuyanların çoğu Kemal'in hissettiklerine aşk dese de ben aşktan daha çok takıntı olduğunu düşünüyorum.Kitap okurun merak duygusunu hep diri tutsa da bazı bölümlerde aşırı ayrıntı verdiği için sıkabiliyor.Kitabı okuduktan sonra müzesine de giderseniz işte o zaman kitap tamamlanmış oluyor.Kemal'in bencillikle harmanlanmış aşkına(!) mı yansam,romanı bir de Füsun'un ağzından okuyamıyor oluşumuza mı?Kitap boyunca Kemal'in hislerine karşılık Füsun'un o an ne hissettiğini,ne düşündüğünü çok merak ettim.Keşke öğrenebilme fırsatımız olsa...Her şeye rağmen çok güzel bir yolculuktu.