...ben biliyorum ve biliyorum ve bu yüzden gitmem bu kadar aşağılayıcı geliyor bana. Yine de gidiyorum, bir şey beni ele geçirdi! İstersen aşağıla tabii! Ben kendimi aşağılık biri olarak görüyorum.
Birey her zaman kavramın kendisinden daha güçlüdür, fakat bunun iradesini göstermelidir. Sadece birey insan olduğuna inanmalı ve insan kalmak istemelidir.