Bir insanın siyasi açıdan mutsuz olmasını istemiyorsan meseleyi iki farklı açıdan sunma ki kaygılara kapılmasın, tek bir açıdan sun. Daha da iyisi hiçbir açıdan sunma.
Onları yanmaz verilerle dolduracaksın, 'gerçekleri' boğazlarına tıkıştıracaksın, öyle ki kendilerini tıka basa doymuş ama onca veri sayesinde kesinlikle 'zeki' hissedecekler. O zaman, düşündükleri hissine kapılırlar, hareket etmedikleri halde hareket ediyormuş gibi hissederler ve mutlu olurlar çünkü o türden gerçekler değişmez.