Ama şunu fark ettim: Eğer yaşamak ve hayatın anlamını kavramak istiyorsam bunu, o anlamı kaybetmiş ve kendini mahvetmek isteyen insanlar arasında değil, hayatı yaratan ve kendi hayatlarının yanı sıra bizimkilerin de yükünü sırtına alan, ölü ve diri milyonlarca insanın arasında yapmalıydım.