İyi ya da kötü ekonomilerde başkalarının parasını kullanarak sıfır vergi ödeyebilir ve çok düşük riskle milyonlar kazanabilirsiniz.Bu son derece haksız bir avantajdır.
Ne yazık ki finansal eğitim eksikliği nedeniyle çoğu insan borcun kötü olduğunu düşünüyor.Maymun gibi, dolarlarına sıkı sıkıya sarılıyor, borçdan kurtulmak için çabalıyorlar.