"Varlığa yokluk yolundan gidilir.
Varlık zannın, senin en büyük perdendir.
Bilesin ki gönül kâsesi boşalmadıkça ilahî şaraphaneye girilmez..."
Kitap Cizrede geçmekte olup Mem ve Zin'in aşkından bahseder.Sade anlaşılır ve Türkçe dilindedir.İsteyen arkadaşlar Kürtçesinden de okuyabilirler.İyi okumalar.
Evet, ben bir günahkarım ve biliyorum günahımı.
Lakin insan eksik ve unutkandır.Zalim ve Cahil.
Günahım ahımdır benim.Kalbimdeki siyahım.Dilimde vahım ve eyvahımdır.
Lakin tek sığınağım da Allah'ımdır.