İlk 100 sayfa çok yavaş geçti. Sonları fazlalık olmuş, kitap Antonio kayığa binince bitmeliydi. Yine de savaş ortamını güzel anlatmış, betimlemeler yerinde olmuş, karakterlerin iç dünyaları gayet iyi yansıtılmış.
''Bir adamın kişiliğine aşık olursun, bedenine değil!''
''Sevsinler! Romantik bir saçmalık bu! Göz görür gönül sever, gözden düşen gönülden de ırak olur.''