Güzel bir kısa romandı. Kısa romanların genel özelliği olduğundan olaylar çok hızlı aktı, daha karakterleri tam kavrayamadan hikaye bitti. Dili ağır değildi, bir oturuşta bitirilebilecek bir kitap. Okumanızı öneririm.
Kitap başta çok akıcı ve güzel geçiyordu. 3-4 bölümden sonra hikaye başka karakterlere geçti, ana hikayeden koptu. Çok fazla karaktere yer verilmiş ama hepsinin hikayesinin ucu açık bırakılmış, en azından karakterler hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilmek, hikayelerinde bırakılan boşlukları öğrenmek isterdim. Kitabın ana karakterlerinden Abdullah'ın çocukluğundan yaşlılığına kadar geçen süreden neredeyse hiç bahsedilmemiş, arada 40-50 yıl boş kalmış. Zaman zaman karakterlerin hikayelerini yan karakterlerin ağzından dinliyoruz. Bazı yerlerde çok gereksiz yerlerin üzerinde durulmuş, bazı yerlerde önemli şeyler atlanmış. Kitap benim için boşluklarla dolu olsa da genel olarak beğendim, okunması gereken bir kitap.