E ‘

E ‘
@bebisimsibiri
sana her zaman söylüyorum, senin yüzünde gülmek var, bakınca bir yaşama ordusu çıkıyor aydınlığa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
onca şey yaşadım. gerçekten çok üzüldüğüm zamanlar oldu. ulan buradan sağ çıkamam dediğim binlerce yola girdim. ama hepsi bitti. hepsinin sonunu gördüm. yine kendimle kaldım, kendimle yüzleştim, kendime destek oldum, kendi elimi tuttum. gölgeme yaslandım.
hayatlarındaki tek mucize karşılaşmış olmalarıydı ..
bana kalbimdesin deme korkuyorum karanlık yerlerden...
Umarım içinizde varolan kimsenin bilmediği savaşı kazanırsınız