E ‘

E ‘
@bebisimsibiri
geç olmadan anla diye çabalayan bendim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç yaşındayım bilmiyorum, Karşıma çıktığın gün doğdum işte. Gerisini sen hesapla mevzu çok derin.. Ve yaşım; Seni yaşadığım kadardır benim...
Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacağız
Yalnızlığına iyi bak, sahip çık. Kaç kişinin emeği var onda kim bilir?