Ne biçim bir kültürümüz var? Cenaze evinde mutlaka yemek ikramı yapılır. Cenaze sahipleri acılarını bir kenara bırakıp bir de bunu organize etmeye çalışırlar. Ölüm ve yemek, yiyerek acıyı bastırmamız gerektiği bize vurgulanıyor. Ne tuhaf!
Yeme bozuklukları hakkında dilimize çevrilen çok az kitap var. Hele ki yeme bozukluklarında psikodrama ile çalışılan bir kitaba ilk kez denk geldim. Boşluğu dolduran kitaplardan. Psikodramada çok ayrıntıya girilmeden ele alınmış ki bu daha iyi çünkü hiç bilmeyen insanlar için detay sıkıcı olabilirdi. 2. Kitabı da almıştım onu da okuyacağım. Kitapta sadece 2 şey olmasa da olurdu dedim. 1. si vanilyalı kahveye vurgu, çok değinilmiş.
Diğeri ise ; bana ekler kısmı sanki doldurulmak için doldurulmuş gibi geldi .
PsikodiyetSenem Eke Yıldız · h2O Kitap · 2019180 okunma