Adamın biri:
Aslında 36 yaşıma kadar hiç bu kadar büyük ve keskin bir düşüş yaşamadım. Üstelik suçsuzum; kimseyi dolandırmadım.
ME:
Suçsuz olduğun kesin, Bay 36 Yaş. Ama insanın başına gelen her felaket mahkeme dosyasına girmez. Sen sadece kendi yaratılış formunun doğa ve toplum içinde nasıl çalıştığını henüz öğrenememişsin.
Adamın biri:
Peki nasıl olacak bu iş?
ME:
Dibe doğru inerken öğreneceksin. Hayatın en pahalı eğitimleri asansörde değil, düşüş sırasında verilir. Vardığında da şu eski kuralı yeniden keşfetmiş olacaksın: Kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapmamak gerekir.
İşin Öz mizahı şu; insanlar bunu çocukken bedava öğrenebilirlerdi. Ama bazılarına hayat aynı dersi faiz işleterek satmayı tercih ediyor.