Bedisinka

Bedisinka
@bedisinka
korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel
bi gün, çok güzel bi hikâyenin içinde, göğsün genişlemiş, yüzün çiçeklenmiş olarak.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Halbuki korkulacak hiç bir şey yoktu ortalıkta Her şey naylondandı o kadar
"Halbuki korkulacak hiçbir şey yoktu ortalıkta Her şey naylondandı o kadar"
Eksik bir şey mi var hayatımda Gökyüzü bazen ciğerime doluyor
Seneca'nın Lucilius'a yazdığı 101.mektuptan.. "Yaşamın en büyük hatası şu: her zaman tamamlanmamış kalır, hep ertelenir bir şey (...) Önemli olan iyi yaşamaktır, uzun değil.."