Bedisinka

Bedisinka
@bedisinka
korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni yıla güzel hayaller alınması gereken kararlarla girdim. Güzel bir yıl gelecekse onu güzel bir ben karşılamalı
Bedisinka
Çok iddialı oldu ama Allah utandırmasın
Arkadaşlar güzel bir kitap okuma , anlama , eleştirme ve fikir uygulaması bilen var mı acaba ?
Bedisinka
Peki hepinize teşekkürler