Bedriye

Bedriye
@bedriyer
Beni yıldızlar kadar etkileyen bi şey görmedim. Oysa ben kaybolmuş bir duygunun içine hapsedilmiş bir ağız suskunluğuyum.
-En azından, büyük bir bahtsızlık var. Hem de hiç hak etmediğim, bazen Tanrı'ya isyan etmek değil de insanların neden olduğunu düşünmek isdeiğim bir bahtsızlık...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Bir hukuk terimi vardır, dedi. "Suçluyu bulmak istiyorsan, önce cinayetin kime yararının dokunabileceğini bul." der. Peki, senin ortadan yok oluşunun kime yararı olabilir? - Hiç kimseye. Ben önemli biri değilim ki. Öyle deme. Her şey birbirine bağlıdır.
Tanrım, ne kadar acı çektiğimi biliyorsun... Bana yardım et! Artık ben kendime yardım edemeyeceğim!
-Sen iyi bir dostsun, Jacopo! Tanrı seni, bu iyi kalpliliğin için ödüllendirecektir. Fakat ben yanımda kimseyi istemiyorum.
Ama kim ne derse desin, ben bir ölünün lanetinden, canlı bir adamın nefretinden daha fazla korkarım.