-En azından, büyük bir bahtsızlık var. Hem de hiç hak etmediğim, bazen Tanrı'ya isyan etmek değil de insanların neden olduğunu düşünmek isdeiğim bir bahtsızlık...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Bir hukuk terimi vardır, dedi. "Suçluyu bulmak istiyorsan, önce cinayetin kime yararının dokunabileceğini bul." der. Peki, senin ortadan yok oluşunun kime yararı olabilir?
- Hiç kimseye. Ben önemli biri değilim ki.
Öyle deme. Her şey birbirine bağlıdır.