Beni tatmin etti, diyemem.
Bazı satırları beni şaşırttı.
Belkide ben anlamadım, beğendiğim şiiri "göğe bakma durağı " idi.
Diğer kalan şiirleri bana hitap etmedi.
Puanım 1 oda "göğe bakma durağı" şiirini beğendiğim için.
İnce uzun sokaklarda bir o duvara bir bu duvara çarpıp gözlerin ve ellerin kanayıncaya kadar yürürsün.
Kadınlar demiştin ne kadar da korkarım sözlerinden ve gözelerinden. Haklısın; korkutmuşlar, bir sincap gibi fındığını elinden düşürmüşler.
Deliyim, delirdim; delilerdenim.
Sahi o gün sevgilinle atladığın denizin elleri nasıl da seni kurtarmış, sevgilini ise en içine çekip sarmıştı.
Üzülme duhân çünkü sen koca bir dumansın.
Temiz görülen havaya tüm tiksintiyle karştırılan. Ahh çok zordu.
Deliyim, delirdim; şimdi buradan çıksan yine bulaştıracaklar seni temiz gördükleri havaya.
O kadar yere gittim, o kadar okudum, o kadar insanla tanıştım, bir türlü olmadı… Sonra düşüncelerimi dinleyen insanların varlığını fark ettim. Dinlendim. En büyük mutluluk anlaşılmakmış meğer.