''İnsanlar yenileşmeli. Ben bu düşüncedeyim. İnsan uyuz olunca ne yapar? Yıkanır, banyoya girer, çıkınca temiz elbiseler giyer, böylece hastalıktan kurtulur, değil mi? Hastalık vücutta değil de kalpte ise o zaman deriyi çıkarmalıdır. Kanayacakmış, zararı yok! Kanasın... Çıkarmalı, güzelce yıkamalı; sonra temiz temiz giymeli... Peki ya insan içini nasıl temizlemeli ha?
''Yaşarken yaşayın! İnsan, yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman, ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşayamazsa, asla doğru zamanda ölemez.''
''Hiçbir şey, her şey demektir! Güçlenmek istiyorsan, önce köklerini hiçliğin derinlerine gömmeli ve yalnız yalnızlığınla yüz yüze gelmeyi öğrenmelisin.''