Beliz Dinçel

Beliz Dinçel
@beelliiz
Daha okuyacak o kadar kitap, gezilecek o kadar yer varken soluklanmaya zaman bulabilir mi insan?
''İnsanlar yenileşmeli. Ben bu düşüncedeyim. İnsan uyuz olunca ne yapar? Yıkanır, banyoya girer, çıkınca temiz elbiseler giyer, böylece hastalıktan kurtulur, değil mi? Hastalık vücutta değil de kalpte ise o zaman deriyi çıkarmalıdır. Kanayacakmış, zararı yok! Kanasın... Çıkarmalı, güzelce yıkamalı; sonra temiz temiz giymeli... Peki ya insan içini nasıl temizlemeli ha?
Sayfa 62·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Yaşarken yaşayın! İnsan, yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman, ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşayamazsa, asla doğru zamanda ölemez.''
Sayfa 348·Kitabı okudu
''Yaşanmamış o yaşam, sonsuza dek içinizde kabaracak ve sonsuza denk yaşanmamış kalacak. Vicdanınız dinlemediğiniz o sesi, sonsuza dek haykıracak.''
Sayfa 353·Kitabı okudu
''Hiçbir şey, her şey demektir! Güçlenmek istiyorsan, önce köklerini hiçliğin derinlerine gömmeli ve yalnız yalnızlığınla yüz yüze gelmeyi öğrenmelisin.''
Sayfa 378·Kitabı okudu
''Toprak ne kadar zengin olursa, orada bir şey yetiştirememen de o kadar affedilmez olur.''
Sayfa 385·Kitabı okudu