Son zamanlarda içimi en parça parça eden kitap olabilir…
O karar kalbe dokunan, bizden bir kurguydu ki yan evimizde yaşanacak kadar samimi ve gerçekçi hissettirdi. Başlarken dram olduğunu biliyordum ama bence romantik bir yanı da vardı. Neden diye sorarsanız bu romantiklik bir kadın ve bir erkek arasında olduğu gibi değildi, “anne-kız” tabirini iliklerimize kadar işleyen harika bir romantiklikti. Anneler ve çocukları ağzından yer yer okuduğumuz bölümler o kadar güzeldi ki. Arkadaşlık, ilk gençlik, anne sevgisi, kendini keşfetme ve olgunlaşma süreçleri…
O kadar keyifle okudum ki sanki bir film izliyordum çok akıcıydı. Başrolümüz olan Lexi’nin gelişmesi ve büyümesini, ailesizlikle başa çıkarken yaşadığı zorlukları, sonrasında hayatına girip en yakın arkadaşı olan Mia’yı ve ikizi Zach’i okumanız için gerçekten ısrar ediyorum.