Zeynep

Zeynep
@begonvilsi
“Aslında bütün bu telaş, bir faninin ölümü unutmasının hikayesidir.” Bu platformu bir hatırlatıcı ve not defteri olarak kullanıyorum :)
Vaktinde hiç oldum ben, yokluğum bana yeter
Sayfa 25
Reklam
Beni umrundan düşen seni dünyaya saldım Sohbetinden düşeli daldığım çok ummandır İptida ağlardım gözden, şimdi içten yanarım
Sayfa 23
Küsecek kadar sevmeli insan birini O gelince küsmeli: neredeydin bunca zaman, niye sevmedin beni, küsecek kimsem yoktu demeli, o varken de kimseye küsmemeli
Sayfa 18
Oysa kaç kişinin yerine sevmiştim seni!
Sayfa 11
Gelişiniz mektupmuş, gidişiniz telgraf…
Sayfa 15
Reklam