Begüm Kadı

Begüm Kadı
@begum_kd
"Hayatta bir şeyi o kadar çok istemek iyi değil biliyor musun? Hayatı ondan ibaret sanıyorsun sonra.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni savunduğum bütün herkese büyük bir utancım var, bana bıraktığın tek şey bu.
Düzlüğe çıkınca sizinle aştıkları yokuşları unutuyorlar. Çünkü insanlar tam anlamıyla bukadar nankör.
Kendin için yaşa, elalem doymuyor.
Hayat
Oğuz Atay’ın dediği gibi: "Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar. Oysa hiçbir şey istemiyor içim."